Iedereen #ZotvanZwevegem, ook vanuit de oppositie

Op 5 januari 2019, over deze onderwerpen: Gemeenteraad, N-VA Zwevegem, Verkiezingen 2018, Zwevegem

Op 2 januari vond de installatievergadering van de nieuwe Gemeente- en OCMW-Raad plaats. Kersvers fractievoorzitter Wim Monteyne nam namens N-VA Zwevegem het woord.

Wim: "Drie maanden na de verkiezingen kunnen we niet anders dan concluderen dat we tegen voorakkoorden en veto's niet opgewassen waren, hoe de kiezer de kaarten ook had gelegd. Vanaf vandaag kijken we echter opnieuw vooruit."

Wim vroeg zich ook af wanneer het bestuurprogramma bekend wordt gemaakt. "N-VA Zwevegem zal dat programma consequent aftoetsen aan het eigen verkiezingsprogramma. En we zullen ook niet nalaten om zelf met constructieve voorstellen naar buiten te komen en voor te leggen aan deze gemeenteraad. Altijd in het belang van onze inwoners."

"Ook vanuit onze nieuwe rol in de oppositiezullen we blijven werken voor alle Zwevegemnaren, zodat ze trots kunnen zijn en blijven op hun mooie gemeente. Want iedereen moet nog meer zot zijn van Zwevegem!"

Lees de volledige tussenkomst van Wim via de link hiernaast.